jueves, 29 de enero de 2009

A MIÑA REFLEXIÓN

CONCURSO RELATO PARA O DÍA DA PAZ. 07-08


OS MEUS SONOS DE PAZ



Eu sono cun mundo mellor. Con paz , con respeto aos demáis ainda que sexan moi diferentes a nós, que desaparezcan os maltratadores, os que roban, os asesinos, os terroristas , os que só pensan en eles sós , ainda que con esto fagan dano a outros. Desaparecendo todas estas cousas estou seguro que o mundo sería marabilloso . Podríamos utilizar as cárceres para facer máis escolas, máis hospitales, polideportivos, cines e todo aquilo que serve para facer a xente mais boa e así máis feliz.

Neste novo mundo , non habería paises pobres. Entón, máis nenos poderian estudiar para médicos científicos investigadores , químicos , podendo asi descubrir e acabar coas enfermedades que tantas mortes ainda se producen neste siglo a causa do cangro, do sida….etc.

Agora eu me pregunto: quen ten a culpa do mal que está o mundo?
Pois eu penso que os gobernantes son os que teñen a mais grande culpa, xa que si o poder no nos cegara, poderían facer moito pola humanidade.

De todas maneira , eu sigo soñando cun mundo mellor, e estou seguro que asi será . Daquela poderemos gritar . ¡VIVA A PAZ !“ Non a guerra , á discriminación.a violencia de xénero, á maldade, ao maltrato dos nenos , en definitiva a todo o malo.


Ogallá que sea axiña.
PABLO CARNEIRO 5ºA PRIMARIA

No hay comentarios:

Publicar un comentario