O Ministerio de Cultura, decidido a fomentar o "agasallo cultural", lanzou hoxe unha campaña publicitaria na que anima a consumir produtos como películas, música, teatro, exposicións ou videoxogos durante as próximas festas de Nadal.
Baixo o lema "Regala Cultura", o Ministerio quere fomentar a adquisición de produtos culturais que, caso da danza, a ópera ou o circo, representan opcións orixinais para a elección dos tradicionais agasallos do Nadal.
A campaña, que nunha nota do Ministerio define a cultura como "algo que o envolve todo", tamén conta entre os seus obxectivos a promoción de internet como "unha forma máis fácil de acceder aos produtos culturais".
Baixo o lema "Regala Cultura", o Ministerio quere fomentar a adquisición de produtos culturais que, caso da danza, a ópera ou o circo, representan opcións orixinais para a elección dos tradicionais agasallos do Nadal.
A campaña, que nunha nota do Ministerio define a cultura como "algo que o envolve todo", tamén conta entre os seus obxectivos a promoción de internet como "unha forma máis fácil de acceder aos produtos culturais".
No hay comentarios:
Publicar un comentario